fredag, september 07, 2007

Parkeringsbot...


Ja vel, då har d skjedd, eg har fått mi fysste bot, og eg hadde aldri trudd d sko bli parkeringsbot! Eg som alltid parkere på jernbanelokket når eg ska i Salem...


Men i går kveld skjedde d. Eg sko ein raske tur på Løveapoteket...eg trudde d va lov å stoppa udføre der, står jo alltid masse bilar der! Isje såg eg någe skilt heller...Men då eg kom ud stod d ei dama i blå uniform å skreiv ud bot t meg + t den bilen så stod på siå. De stod å diskuterte med na...Eg va så sinte, så fant ud d va best å komma seg inn i bilen før eg sa någe dumt...Eg e sikker på at hu stod på lur, bare venta på at någen bilar sko stoppa der. D må jo vera ein greie plass å stå når ein får provisjon...
Ja, ja, komme aldri t å stoppa der igjen. Eg ska isje betala ei krona meir t någe parkeringsselskap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får dei provisjon altså...hmm...fekk plutselig ein tanke om at eg kanskje burde jobba som parkeringsvakt på si.
Å du...viss du ikkje vil ha fleire parkeringsbøter, så må du begynna å parkera lovligt altså!

Anonym sa...

Eg føle med deg!! Stavanger parkeringsvesen vett kor dei ska stå for å få nåken ekstra lappar inn i statskassen! Berre her på UiS ved semester start skreiv dei ut 363 gebyr og fekk inn 181 500!! og 500 av dei va mine!! klikke!! men, nei dei får ikkje provisjon!