torsdag, september 27, 2007

Ett år si...

Ka skjer egentlig? Kjekt å bli tatt bilde av!

Velkommen på internatkjøkkenet!

Spennande å sjå bilde av seg sjøl...

Ein av de skjønne små:-)

Maggie, hushjelpå t Else Marie, va med meg på tur. Ei flotte jenta!

"Kuvøsebehandling"

Ugali med bønner

Ein av kokkane på sjugepleieskulen

Finnes så store sundagsskule i Norge, tru?

Her e me på "restaurant" på markedet!

Sangstund på barneavdelingen:-)

Kjekt når d skjer någe!

D e ett år si eg va i Haydom...Ett år si me hadde sangstund og blåste ballongar t den store gullmedalje på Lena Ward! Ett år si barneansiktene strålte imot meg når eg ga de ein ballong:-) Nå e Elin Slimestad ei av dei som får oppleva dette og MASSE meir. Fekk mail frå hu ein dag, og eg kjente meg igjen i alt d hu skreiv. Om studentane på internatet så synge t alle døgnets tider, om makande og ugali, om rutinar på sjugehuset. D va isje bare, bare...men d har blitt ein del av meg! Nå blei d litt bilder for å mimra...Hb d isje e alt for lenge t eg kan setta mine bein i Haydom igjen...











Ingen kommentarer: