tirsdag, september 04, 2007

Oppdatering...

Går visitt med clinical offiser

Når til og med Ellen Sofie ber om oppdatering, forstod eg at eg måtte gjer någe! Trudde egentlig isje d va så mange så fylle med på an. Men eg tenkte eg sko holda liv i an med tanke på forhåpentligvis nye reiser:-)


I dag e d 1 år si eg hadde min fysste dag i praksis på medisinsk avdeling i Haydom. Kanskje tid for å mimra litt med et bilde...
Eg har isje bilder fra augusts opplevelsar på denne pcen, så eg får muligens ta ein oppdatering på d seinare.
Ellers kan eg fortella at eg har fått meg jobb! 50% vikariat på ortopedisk avdeling, og i tillegg har eg vore på opplæring på kreftavdelingen, kor eg ska ta ekstravakter. Dette to ganske forskjellige avdelingar...D e masse å setta seg inn, og i går hadde eg mi fysst vakt som sykepleiar - HJELP!!! Klokkå 12 gjekk halvparten av personalet på kurs, og møje va ugjort frå føremiddagen. Så d gjekk i ett...men d e vel bedre å hoppa i d, enn kryba...:-)
T helgå e d bryllup i familien, så eg bør vel kunna lova ein oppdatering på d neste vega. På gjensyn!
Og Ellen Sofie: utrulig kjekt og lærerikt å jobba sjå dokke! Eg har allerede oppdaga kor greit d e å ha litt peiling på blodprøvar og diverse skjema:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tenkte eg sko inn å inn og klaga litt på dei oppdateringane dine, men jammen sant var det komt ein oppdatering nå. Eg ska prøva å få oppdatert litt på bloggen "min" òg snart. Det e gøy å vera oppe i Tromsø igjen. I kveld ska eg på Krik. Tenkte eg kanskje sko prøva å bli litt sporty dette året. Om det lykkest gjenstår å sjå.
Nå har eg akkurat skaffa meg jobb i ein barnehage.Bare tilkallingsvikar då. Litt lei av pip,pip....18,50 takk. Ska bli kjekt å prøva någe nytt.
Nå må eg ordna någen seriøse papirer. Me snakkes=)
Gratulera med jobb forresten!!!