onsdag, april 15, 2009

Mens me vente...

...på avreise t Tanzania: Eg har funne fram denne fantastiske "underbuksa", uunnværlig under sykepleieruniformen i Haydom...men aldri brukt etterpå:-) Nå ska u få vera med tbage...må jo vera bra å ha unna kangaen??? Ellers har eg hørt rykter om at de nyaste modellane e oppdatert med pengelomme på innsiå! Forøvrig kjøpt på markedet i Haydom, og finnes i mange friske fargar!


...et tbageblikk på Mathildes barnedåp 22.mars:

Isje lett å posera på slutten av dagen:-)


Dåpsbarn m/prest, foreldre, faddrar og syskenbarn

Eg fekk vera Mathilde si gudmor:-)

...på at Therese og Bjarne får gutten sin... Dette bilde sko vore lagt ud for lenge si. D e ei helsing t Charlotte frå oss jentene som hadde gjensynskveld hos Grete for ei god stund tbage:-)

Eg bjunne å bli klar for den store reisen. Alt e isje i boks ennå, men satse på at d ordne seg itte veien:-) Eg har starta på Lariam, og hb de skumlaste bivirkningane uteblir, sånn så sist!

2 kommentarer:

tidlegare turist sa...

Du bør kjøpa deg ein nyare modell, ja. De nye er kulare og veldig praktisk med blonder og glidelås. Går både pass og ein million shilling i den lommen. De røde og rosa er fashon kabisa :)

Kenneth og Charlotte sa...

Så koselig! Det hadde vært gøy å være med til gjensyn hos Grethe! Du får hilse begge når du ser de igjen. Kanskje vi kan få til noe gjensyn en dag jeg er hjemme i Stavanger? Vi får se. Satser på å komme en tur hjem i løpet af sommeren.
Håper dere koser dere på reise, selv om været ikke ser så bra ut. Bra dere fikk en dag med sol før dere skulle videre, selv om det sikkert ble en litt ubehagelig reise når du var solbrendt...
God tur videre! Snakkes!
Kh Charlotte