mandag, april 27, 2009

Endelig sol!




Dagen i dag har vore flotte! Rett itte frokost for me ud paa baadtur med Cola og Hola! Maalet for turen va snorkling. Fantastiske korallrev og tusenvis av fiskar i all slags monster, fargar og fasongar fekk me sjaa! Itte kvart saa tidevannet kom, blei strommen ganske sterke. Tove Karin kom seg isje av flekken daa hu symde, saa me maatte henta na t slutt!




Paa turen fekk me servert sot kokosnott, i baade flydane og faste form. Smakte knallgodt!




Paa vei t og fraa snorkleplassen tog me badepausar midt ude paa havet. Fysste gongen me ba om badepause va for at me va saa tissetrengte! Eg har aldri provd paa dette i sjoen for, har syns at d e litt ekkelt! Men naa forsto eg at d isje va naagen vei udenom. Men nei, d stoppte heilt opp! Eg trur aldri eg har vore saa trengde i mitt liv...D va godt aa komma tbage t bungalowen:-)


Her paa hotellet seie de at me e kvide naar me komme og hummar naar me reise...Me leve absolutt opp t d i dag! Naa kan eg isje lenger sei at eg aldri har vore solbrent...


I ittemiddag tog bartenderen her oss med paa ein tur i landsbyen. Ungane e vant t at turistar har litt aa komma med. De spor itte penger og snob...


I maaraa reise me t Arusha med fly. Me har bestilt den taxien som kjorte oss t hotellet, de ga oss saa goe pris! Me har bestilt an i goe tid, i tilfelle "african time" slaar t! Saa satse me paa at me rekke flyet:-)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen, Flott at dokke har fått litt sol, men trudde med. student og sykepl. hadde litt solevett. Hørt om solkrem med faktor 50.....Go tur te Arusha..Ellen sofie

Anonym sa...

hadde eg bare vore der....
kan sjå for meg fiskane og fargane på dei, men eg kava jo litt med å snorkle.... pusteteknikken satt kje kan ein sei.

kos dokke vidare. JF

Marie sa...

Ellen Sofie; Hihi, ja me burde vel veda d! Men me maatte jo udnytta den eine dagen maksimalt, saa daa blei d smurt litt lide!

Jorunn; du sko jo vore med! Me kunne lert deg pusteteknikk!!!

Kjekt dokke kommentere!