onsdag, mars 21, 2007

Kodespråg...gjer meg forveden!!!

Her ein dag satt eg å mimra litt frå oppholdet i Tanzania v å lesa på bloggen min. På ein av postane la eg merke t ein kommentar, som eg isje hadde lagt merke t før. Nå e eg ganske treige då...isje vett eg kor lenge den kommentaren har vore der, uden at eg har lest an. Men an va anonyme, og meldingå va følgande: **** *** *** *****!

Å, kan tru eg e nysgjerrige nå! Eg har tenkt på mange mulige årsager...E d ein datafeil, som gjer at bokstavane isje komme fram? E d ein eller aen ukjende så har forvilla seg inn på bloggen, så sko legga ifrå seg ein liden hilsen? E d någen så ska udnytta min nysgjerrighet å spela meg et puss, eller e d rett og slett ein hemmelige beundrar?!

Någen så har goe tips?!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

**** *** *** **** ***, *** ***** ******* * ***** ** ***!!!

Anonym sa...

Så klart e det ein hemmelig beundrar Marie!! Som du ser har an vært inne ennå ein gong=)
Syns du ska stå fram beundrar. Ingen ting å sjems for.

Anonym sa...

Hei Jofrid!
Sikker på at d isje e du som spele meg et puss?! Du konne jo vore vel betrudde t å gjer d:-)

Anonym sa...

Du kan vel sjekke ka ip så har registert kommentaren? Ut frå ipen kan du finne ut land og slikt. kanskje ein japaneser elle någe???

Anonym sa...

Ikkje denne gong nei. Trur fortsatt eg har rett=).Om et døgn e eg mest sannsynligvis heima. I mårå har eg fri(i tilfelle du sko stussa på klokkeslettet), så då blir det pakking, pakking og kanskje eg får gjort litt skuleting òg.
Me snakkes!!

Anonym sa...

Hm, sjekka ip, d e litt vel avansert for meg...!
Glede meg t du komme heim Jofrid, då må me ha ein jentekveld:-)

Anonym sa...

Hmm, kanskje det ikkje går her? Litt usikker, men eg trudde du kunne sjå den når du er innlogga. Jaja, sikkert ingen spennande folk så står bak...