søndag, april 26, 2009

Go sundag!

Paraplyane sto klar paa trappaa daa me kom ud i morges!


Si me e de einaste gjestene paa hotellet og veret isje akkurat e paa vaar sia, faar me bruga internett gratis! D komme godt med, naar d tar 30-60 min aa lasta inn et bilde:-)


Men me har d godt, og kan egentlig isje klaga...D hadde vore kjekt med litt brunfarge paa kroppen, men, men...


I dag har me vore ude paa strandtur i regnet. Plukka litt skjell og "snakkte" med naagen ungar, med min lille, haltande swahili. Ei lidaa jenta klamra seg t beinaa mine, og stod saann heila tiaa mens me va der. Eg trur kanskje at hu isje likte regnet, og at hu sokte ly hos meg:-)


http://www.jentenepahaugen.blogspot.com/ gjer deg og naagen glimt fraa Zanzibar:-)


Tips: trykk paa bildene, saa blir de storre!!!


Og t slutt...me syns d e jysla kjekt me kommentarar - daa ser me om d e naagen vits aa bruga ein time paa aa legga ud et bilde:-)

4 kommentarer:

Kristin og David sa...

Hallaisen jenter! Ser ud så dokke kose dokke! Korti har dokke tenkt dokke t Haydom? Eg å kristin kjeme mest sansynligvis t arusha den 15 mai. Åsså fere me rett t Haydom. Ska vera me tante litt åsså fere me t nairobi å jedna mombasa ein tur. harsje planlagt någe ennå.

Tove Karin sa...

me reise te Arusha naa paa tirsdag aa videre te haydom paa tors elle fredag. Marie reise foer dokk kjeme, men eg blir paa Haydom te den 18 saa daa ses me der? :)

Anonym sa...

Hei jenter. Me e på nettet å ser etter nytt fra dokke kvar dag, kjempekjekt. Synd med veret, men dokke får sikkert mye ut av dagane for det. Lukke te videre, følge dokke...Ellen Sofie

Tove Karin sa...

me informere om at idag har det vore sol!! Aa me har vore ude paa sjoen heile dagen aa snorkla aa kost oss:) Blitt solbrente! Men det va kjekt aa endeligt faa brug for solkremen:)

Jambo fraa tuttene:)