onsdag, april 29, 2009

Arusha:-)

Kom t Arusha i 15-tiaa i gaar. Fantastisk aa komma t Scripture Mission, e nesten som aa komma heim! Masse koselige folk har me truffe der. For dei som kjenne Kjellfrid Eggebo fraa Finnoy, saa overbringes herved helsing! Familiane Malmin og Stensland har me og snakka med.

I gaar traff me Helge Lauvsnes som har vore her i 7 mnd for KRIK. Me spelte volleyball med han og kollegaene hans. Om kvelden va me paa Impala og aad indisk mad, smakte fantastisk!

I maaraa reise me videre t Haydom. Har faatt fiksa transport med ein bil som ska den veien, saa d blir spennande aa sjaa koss forholdaa e:-) Me glede oss uansett!

Naa har me vore paa marked her i Arusha. Blei naagen smaating paa meg denne gongen og!

Neste rapport blir fraa Haydom!

3 kommentarer:

Kristin og David sa...

Heisann!!

Glede meg masse t å komma t Arusha nå! Harsje sagt eg kjeme ennå, så hvis du e greie så kan du bestilla gjestehuset fra den 14-15 t oss? :) Kan du og sei t Joakim at me kjeme? :) Håpe dokke får någen flotte dagar der!

Anonym sa...

Hujambo?. Kjekt å følge dokke. Tok ein tur te Sc.mission og Impala hotell eg og i tankene nå når eg lese... Go tur videre. Ellen sofie

Anonym sa...

Heisann!
D blir isje någe blogginnlegg i dag, pga at nettet e så tregt her. Har brukt 40 min bare på å skriva ein liden mail!

Men me har d godt, stort sett i alle fall! Tove Karin har hatt ei natt med oppkast, mest sannsynlig pga chapati som me åd i Mbulu:-)Men hu e på bedringens vei!

David og Kristin: Eg bestille gjestehuset når eg komme tbage der på onsdag. Rekne med at d går greit, blir jo ei vega før. Ska sei t Joakim at dokke komme. Trur eg sa d t Trond, men huske isje heilt...

Gled dokke t reisen!

Eg hb eg komme med flyet heim igjen! Me hadde falt ud av listene då me reiste ned, forstår isje koss d kan ha skjedd, men heldigvis va d ledige plasser:-)

Marie