onsdag, november 29, 2006

Heima igjen!

Strandå på Zanzibar "by night"!
På delfinsafari!

Løvå i Ngorongoro-krateret

Ja, så va eg heima igjen. E ganske løye å komma heim itte 3 månar i Tanzania. Kontrastane e så store. Men d va kjekt å komma heim; familiemiddagar, eda norske mad, hårklypp, varme dusj, nok vatn t å trekka ner i do med, julamessa, kjøra bil, kveldsmad sjå Therese og Bjarne, forelesningar, handletur på Kvadrat med Kate...alt eg har fått gjort på 5 dagar!
Og t alle så ska ud å reisa i nærmaste framtid: de nye reglane på håndbagasje e strenge! I Amsterdam heiv de med harde hånd...Og hvis du ska reisa med KLM, isje ha øvevekt! Eg hadde 8 kg for møje, d kosta meg 200 dollar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

**** *** *** *****!

Anonym sa...

Hm, hadde eg bare forstått ka så ska stå her...Men d e kanskje isje meiningå?!