tirsdag, november 07, 2006

Farvel Haydom...

Morgenrapport på vaktrommet

Ward round; meg og clinical offiser

Mekkin, meg og Marian udføre hovedinngangen på sjugehuset


Torsdag morgen reise me frå Haydom. Blir henta av ein bil frå Arusha som ska ta oss med på zafari i Ngorongoro-krateret, og så t gjestehuset på Scripture Mission i Arusha. Fredag morgen reise me videre t Dar Es Salaam, og lørdag t Zanzibar. Så d blir møje reising dei dagane, men d blir kjekt og, glede oss t å sjå litt meir av landet!

D e både godt og trist at me nå ska reisa frå Haydom. Godt for at me glede oss t å komma heim t familie og venner, men trist at me ska reisa ifrå nye venner som me har fått her i Haydom. D e med klump i halsen eg skrive dette, og eg grue meg t avskjeden på morgenmøde i mårå...Anna, som har vaska kler og rom for oss, har allerede felt någen tårer, og d blir nok isje bedre når me ska ta avskjed me hu i mårå kveld. Sånn e d, d e isje kjekt med avskjedar. Men eg vil jo ein eller aen gong tbage her t då...

Ingen kommentarer: