onsdag, desember 16, 2009


Det har vært dårlig med oppdateringer den siste tiden, men det har rett og slett ikke blitt prioritert. Åtte ukers praksis ved SUS gikk i ekspressfart, og jeg sitter tilbake med masse inntrykk og opplevelser med det resultat at jeg tror jeg er på rett vei...:-) Nå har jeg vært halvannen uke i Bergen, men i morgen bærer det tilbake til Rennesøy og juleferie. Gleder meg masse!!! Før jeg setter meg på kystbussen, skal jeg innom høgskolen å levere inn oppgaven jeg har skrevet i forbindelse med hjemmeeksamen.
Lille Mathilde får pryde dette innlegget. Nå er det snart et år siden hun ble født, tida går jammen fort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sikker på at du er på rett vei, marie.!! Trur du blir ei flott, flink, jordmor. Kan godt tenke meg å få hjelp av deg neste gang...:)
go juleferie, snakkes. Ellen sofie

Marie sa...

Hehe, den e god, Ellen Sofie! Eg e klar t å hjelpa!!! God jul t deg og:-)