tirsdag, mai 05, 2009

Tid for heimreise...

Tove Karin og to fysioterapeutstudentar hos skreddaren

Anna og meg


Tove Karin tester stetoskopet for fysste gong i Haydom!

"Nurse in charge" på Old ward, Atanasio og meg

Kan meste isje tru at eg har vore på toppen her!




Dagane i Haydom har vore flotte og intense. Eg har fått truffe igjen mange av mine venner frå sist gong, veldig kjekt! Vore ein tur på Old ward og besøkt avdelingssykepleiar. Han huska til og med navnet mitt! D hadde eg isje trudd...I går va Tove Karin og eg rundt på de forskjellige avdelingane, i dag har hu begynt sin praksis på Lena ward. Kjenne d krible litt i fingrane itte å gjer någe, men d får heller bli ein aen gong.

I dag ska eg t Mtinko for å besøga Anthony. Hadde egentlig slått d i frå meg, men så ville Else Marie bli med. Hu får fri halv dag på jobb, så me ska kjøra i 11-tiå. E spente på å treffa Anthony, og sjå koss an har d.

Nå har eg nettopp vore ude i landsbyen å ordna meg transport t Arusha i mårå. Har bestilt de to setene på siå av sjåføren (hb eg!) i ein landcruiser. Avreise blir kl 05 i mårå, någe som sikkert betyr at me isje reise før i sekstiå:-) Men eg får nå stilla meg v porten og venta. Fordelen med tidlige avreise, e at me forhåpentligvis isje blir så seine t Arusha. Blir fint med ei natt på Scripture Mission før heimreise.

Dette blir sannsynligvis siste innlegg frå Tanzania. Når eg komme heim ska eg legga ud bilder og filmsnuttar, sånn at dokke kan få sjå koss me har hatt d. For dokke som har sendt meldingar og sånt på facebook - den e blokkert her! Så der får dokke svar når eg komme heim:-) Eg komme heim fredag morgen, lande i nitiå på Sola. Derifrå bere d rett t hygienesjugepleiar på SUS for å ta mrsa-prøve. Den bør vera negativ, for eg e klar for aftenvakt på mandag!

Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for Haydom-glimt. Kjekt du fekk tur og besøke Antonio, vett kje om dette va rett,men. Ja. Else MArie e vel ei fantastisk dame!!!!Go tur heimover. Klem fra Ellen Sofie

Anonym sa...

Hej og Velkommen hjem!! koselig med nyt fra turen din. Håper hjemreisen gikk bra. Tusen takk for postkort - kom frem for to dager siden, imponerende! Snakkes. Kh Charlotte