tirsdag, februar 12, 2008

Mimring:-)

I går hadde eg besøg av desse jentene, Marian og Mekkin. Utrulig kjekt å ha dokke på besøg, og å mimra litt frå oppholdet vårt i Haydom. Som sikkert de fleste vett, va den turen, grunnen t at denne bloggen blei t. Itte avslutta studie i juni, har me begynt å jobba på kvar vår plass, og nå fekk me d endeligt t å passa med eit treff! Marian og eg såg veldigt fram t å få sjå film frå de 3 mnd i Haydom. Og me hadde d ganske løye, både edderkopp- og musejakt va foreviga i tillegg t boforhold, mat og isje minst sjukehuset:-)

I tillegg fekk eg någen nye bilder, Marian sine. Vise någen her...


Dette bilde e frå Zanzibar, Maria og eg e på vei ud t båten. Me e klar for den fantastiske snorkleturen!!! Den så hadde hatt undervannskamera då...


Siste kvelden blei me invitert på internatet t de mannlige sjukepleiestudentane. D va bare Marian så hadde med kamera, så desse bildene har eg venta på. De satt me å såg på de få bildene de hadde, hørte på ein skurrete kassettspelar, og blei servert brus og kjeks. Fantastiske minner!!!


Ingen kommentarer: