onsdag, januar 24, 2007

Jippi, me har fått ADSL!!!



Ein ny verden har rett og slett åpna seg her heima. Nå trenge eg isje lenger finna på ting å gjera mens eg vente på at ei nye sida eg har søkt på ska komma opp! Eg kan legga ud bilder på bloggen, og til og med senda vedlegg på mail:-)

Kan isje akkurat lova at eg blir så flinke t å oppdatera bloggen for d, men ska prøva.

Må nesten benytta anledningen t å visa bilde av herjingane itte stormen på Bømlo. Tri store granar rodvelta, og for rett i husveggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie!
Har vært innom bloggen din någen gonger, udan at det har skjedd så møje ja...så dette va gledeligt.
Ska sei uværet herje der sør. Her bare snør og snør det. Ser jo ud som den avskyelige snømann itte å ha vore ute ein tur.
Ellers må du bare gå inn på bloggen vår òg. Skriv gjerne ein kommentar... Kan ikkje sei at me alltid e så flinke å oppdatera me heller.
Nå har eg lyst på middag...me snakkes!

Anonym sa...

Forresten eg glemte ein ting: E du bombe sikker på at du ikkje har lyst på bladet "Helse og velvære", du får jo ein krem for sprukne hæler i tillegg......haha=)