tirsdag, november 21, 2006

Klar for heimreise...

Så va ferien på Zanzibar øve. D hørres kanskje litt utruligt ud, men eg va gla for d! 10 dagar i steikande varme, der einaste aktiviteten va soling og bading, va meir enn nok for meg...Men ein tur t Zanzibar anbefales, bare isje 10 dagar på same plass. Stone Town e ein koselige by med masse små gader og møje fint å få kjøba. I tillegg fekk va me på delfin-safari og snorkling. Delfinane va isje så lett å svømma med, i det me hoppte udi, så forsvant de! Snorkling va utrulig flott, masse stilige fiskar i alle slags fargar og fasongar.

I går reiste Maria og eg frå Zanzibar t Arusha med fly. Marian og Mekkin nyde de siste dagane i solå før heimreisen. Her i Arusha e d behagelige temperatur med någen regnbyger i ny og ne. I dag har me vore på marked i byen. Der fekk eg brukt ein del penger, e så møje fint å kjøba! Utfordringen nå blir å få plass t alt i kofferten!

Tidligare har eg isje tenkt så møje øve ka norske mad eg savne, men de siste dagane har tankane kretsa rundt jegerbrød med brunost og kalde melk! D ska bli godt!

Dette blir sannsynligvis siste ord frå meg i Tanzania...neste gong e eg på norsk jord!

Me snakkes:-)

Ingen kommentarer: