onsdag, oktober 18, 2006

Siste nytt frå Haydom!

Nå har eg vore på internett i snart ein time, og prøvd å få någen bilder inn på bloggen. Men d har isje lykkast! Så eg får heller fortella litt koss me har d her...

Sist vega va Mekkin og eg på Lena Ward, barneavdelingen som e oppkalt itte ei av jentene som blei drept i Baneheia i Kristiansand. Marian va på ICU. D va kjekt å få bytta avdeling å sjå litt nye ting. D va ca. 70 inneliggande barn sist vega + foreldre og sysken. D va egentlig ganske lide, mange ledige senger på avdelingen! Møje vondt å sjå, men og mange glade ansikter som strålte når me viste de oppmerksomhed. Någe av d kjekkaste e å få ballong, og å bli tatt bilde av! Så bilder blir d møje av...

Lørdag reiste me på besøg t ein barneheim ilag med Else Marie og studentane frå Bergen. D va 23 ungar i skulealder. Dei song masse for oss, og t slutt måtte me synga for dei! Me endte opp med å synga "Alle fugler"...Isje vett eg koss d hørtes ud, men trur de va fornødde! Me hadde me oss ein del leker, skrivesaker osv t dei, og her som alle andre plasser va d populært å bli tatt bilde av!

Sundag reiste eg t Mtinko, 3 timars busstur herifrå, for å besøga Anthony(ein av studentane herifrå som va i Stavanger i fjor). Eg hadde invitert med Maggie, som e hushjelp hos Else Marie, sånn at eg slapp å reisa åleina. Og eg va glad for d...D va ein utrulige opplevelse å vera på den bussen, vett nesten isje koss eg ska beskriva d! Stappfullt, varmt, kaklande høner, åben dør, spytteklyser som for titt og ofta ud døra...d e någen av stikkordå!!! Va ellers veldig kjekt å besøga Anthony, sjå koss han budde, og kor an hadde vokst opp.

De to nestane dagane ska me vera på mor/barn-klinikk. I mårå ska me vera her i Haydom, og fredag ska me ud i distriktet. Blir spennande!

Ingen kommentarer: