onsdag, september 13, 2006

Gratulera med 87 årsdagen, mor!!!


I dag fylle mi kjære mormor 87 år! Hadde egentlig tenkt å legga ud et bilde av hu her, men d ligge på pcen min som har streika...Så d blir et bilde av meg i plassen! Fleire av dokke har spurt itte et bilde av antrekket eg har fått sydd, så nå kan dokke sjå koss eg gjekk kledd i bryllup!

Ellers må eg bare nevna at de to siste dagane har me vore på Maternity ward(føde/barsel), og eg har fått med meg 4 fødslar + holdt masse skjønne babyar!!! Gjett om eg kunne tenkt meg någen av dei?!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du va' flotte, og e' heldige.
du kunne heilt sikkert tatt med deg alle fire heim om du bare fekk lov... j&tj

Anonym sa...

Heisann=)
Ser ut som du har det veldigt bra der nere=) Spennande å lesa om alle opplevelsane dine der!! Har fått utreise dato sjøl åg nå=) 26 oktober sette me kursen for Bolivia!! Glede oss masse! Du må kosa deg masse videre!!
God bless!
Klem fra Johanna