fredag, mai 08, 2009

Anthony

Else Marie og eg med hønene me fekk i gave frå Aminielly

Tøffe dama!

Maggie, Anthony, Aminielly, meg, Else Marie og Vinfreeda


Anthony, Aminielly og meg



Anthony og den lille familien hans




Så e eg komt heim, itte godt og vel 24 t på reisefot. Har fysst og fremst lyst t å fortella litt om Anthony og familien hans. Tirsdag kjørte eg t Mtinko ilag med Else Marie, Maggie og Simon. Heile bilturen satt eg med ein klump i halsen, visste isje ka som møtte oss. Grua meg litt t d. Anthony budde på same plass som sist, et lide rom(arbeidarbolig) inne på sjugehusområdet. Her bur han ilag med kånå, Vinfreeda (e usikker på koss d skrives...), som og e sjugepleiar og lille Aminielly(=tro på Gud) på 6 mnd. Aminielly blei født 9. desember i Haydom, samtidig som Anthony va innlagt der.



Anthony kan isje lenger snakka, og kan kun ta t seg flytande mad. Han kommuniserte med oss ved hjelp av å skriva på mobilen. Han kan fortsatt gå litt og han klare å holda den litla jentå si. Stort sett all tid blir tilbrakt i d eina rommet, for d e vanskeligt for an å komma seg ud. Else Marie spurte Anthony om han hadde lyst t å bli med på ein kjøretur, og d ville an! Så me kjørte t nærmaste by, Singuida. Der kjøpte me ris, milets, egg, poteter, bananer, papaya, avokado ++ som de fekk av oss. De kan isje ha store inntektene for tiå. Anthony får ingen lønn når han e sjuge. Ligavel så e de så stolte av d de har, og vil så gjerna dela med oss. Flotte middag hadde Vinfreeda laga t oss, og Else Marie og eg fekk kvar vår høna i gave frå Aminielly! Eg spurte Simon om isje han kunne ta vare på hønå mi. Litt vanskelig å få med den heim:-)




Familien t Anthony e muslimsk, han blei kristen då han gjekk på HSN. Me fekk synga, lesa i Bibelen og be for Anthony og familien hans. Eg e så glad for at eg fekk denne dagen ilag med dei. Samtidigt så tenke eg på kor urettferdig livet e...Eg sko ønska eg kunne gjort någe meir. Men sannsynligvis e d for seint, og hvis d e ALS, så e d ingen behandling å få. D einaste eg kan gjer, e å be om at den tiå Anthony har igjen med familien blir så god som mulig. Og at Vinfreeda og Aminielly får et godt liv.











Ingen kommentarer: