mandag, mars 24, 2008

Påskeglimt!

Johannes N. og Johannes D.




Påsken starta med leir på Holmavatn i palmehelga. Alltid kjekt på leir, og ekstra kjekt va d at Johannes og Johannes ville bli med denne gongen! Og eg trur og håbe at d isje va siste gongen. Me hadde fint ver heila helgå, og benytta kano og trøbåd flittigt. For guttane va d topp at de fekk kjøra firhjuling og spela minigolf:-)

Mandag reiste eg heim t Rennesøy. Tirsdag t fredag va d klart for påskemøder på Bedehuset. Håvard Østhus og Kristian Landro va talarar. De talte om at me e høgt elska av Gud. At me elske, fordi Han elska oss fysst!


Skjærtorsdag hadde Solrun, Jarle, Kari, Johannes og eg planlagt tur. Då me våkna om morgenen, va d skikkeligt surt ude. Sludda gjorde d, og kaldt va d! Men tøffe så me e, så la me i vei for d! Hadde tenkt å bruga speidaren sin gapahuk, men der va d t vår store overraskelse opptatt. Så då luska me videre, og sette oss unna et tre:-) Der tilberedte me "middagen" vår.


Takk for turen, folkens, va skikkeligt kjekt...men kaldt!!!




Påskehelgå hadde eg nattevakter, va ganske kjekt d og:-) Men nå må eg snu døgnet igjen, og d innebere blant aent å komma meg i seng t normale tid i kveld...


T slutt ein liden filmsnutt av Johannes som kjøre firhjuling på Holmavatn:-)


Ingen kommentarer: